Een inlog voor uw klant op de website

Gebruikers van Infor Evolution kunnen met behulp van de CSSP (Customer Self Service Portal) module op hun website een toegang voor de klanten maken om zo de klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Ideaal als u uw klanten informatie wilt verstrekken en de vragen van de klanten op een goede en efficiënte manier wilt beantwoorden. Daarnaast kan:
•      uw klant zelf informatie raadplegen
•     uw klant zelf orders, vragen of klachten kan doorgeven
•     24-uur per dag en 7 dagen per week
•     zonder tussenkomst van uw medewerkers!

Met die bedoelingen is de Evolution Customer Self Service Portal opgezet! Een zeer krachtige software- module die integraal samenwerkt met Infor Evolution, met mogelijkheden zoals het volgen van de status van de lopende verkoopopdrachten, het online invoeren van nieuwe orders, het raadplegen van voorraadinformatie en facturen, een afdruk van een factuur opvragen, een brochure aanvragen etc. Een klant kan worden geregistreerd en de communicatie wordt direct opgevolgd.

Alles geïntegreerd met het Infor Evolution workflow systeem. Niets wordt dus vergeten of raakt kwijt. Het gevolg is dat u met minder inspanning, meer Customer Self Service kan leveren. Wilt u meer zien?

Via het web bestellen en bevestigen

Ook aan de inkoopkant kunt u er voor kiezen bestelling via het web te communiceren met uw leverancier en automatisch een respons van hem te ontvangen als hij uw bestelling heeft verwerkt. Alle opvolgingen worden geïntegreerd met het BPM (Business Process Managament) tool van Infor Evolution, zodat u zelf uw procedures kunt opstellen en de opvolging kunt regelen.